poniedziałek, 25 lutego 2013

Gotycki kaptur

Dostałam od Młodej zamówienie na kaptur w stylu gotyckim.
Zamówienie jest pilne, więc kupiłam włóczkę w pobliskiej pasmanterii, oczywiście czarną.
 
 
Skład 48% Lana Merino 25% Polyamide 27% Polyacryl
Jest czarna z lekkim połyskiem, nie aż tak błyszcząca jak na zdjęciu.
Nie gryzie, miła w dotyku.
Jak będzie się sprawowała w robocie a potem w praniu, nie mam pojęcia.
A to strona producenta Gazzal
 
 
A to nazwyklejszy ocieplacz, robótka telewizyjna.
Nie lubię jak zalegają włóczki po szufladach, więc z 1,5 motka chyba Yarn Art,
ale nie jestem pewna, powstał milutki ocieplacz na zimę.
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. Z wielką ciekawością poczekam na efekty tego gotyckiego zamówienia. Rób i koniecznie pokazuj.

    OdpowiedzUsuń
  2. też jestem ciekawa tego kaptura, a znając twoje tempo lada dzień będzie :D
    P.S. musisz mieć włączoną weryfikację obrazkową? Sama nie wiedziałam, że ją mam tylko jedna z dziewczyn mi powiedziała. To trochę przeszkadza w komentowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. No to będę czekała z niecierpliwością na prezentację gotowego gotyka :)) Świetny otulacz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. nadal jest :D ale się tym nie przejmuj. I tak cię kocham za otulacze.

    OdpowiedzUsuń