piątek, 15 lutego 2013

NORO the world of nature

Przegrzebałam zakamarki i znalazłam NORO.
Chyba nie miałam pomysłu co z niej wydziergać, bo leżała długo.
Natępny Inspira Cowl!!!!!
A to kłębuszki w gotowości, wyjdą jeszcze z dwa Inspira Cowl
 
 
Ten ocieplacz zostawiłam dla siebie, jest piękny i dobrze się układa.
 
 
I Inspira Cowl po kąpieli, odcieka.
 

Przejrzałam blogi dziewczyn, każda robi inaczej ten ocieplacz, z innych wełenek, inaczej łączy kolory. Jeden wzór i tyle możliwości. Blogując odkryłam, że lubię kolory. Nie wiem, ale zaskoczyło to mnie. Myślałam, że jestem ostrożna co do kolorów, a tu patrz niespodzianka.
 
Jestem zauroczona tym wzorem, mam zamiar również zrobić Inspira Cowl według Ani
Podoba mi się pomysł ze złożeniem ocieplacza.
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz