niedziela, 29 września 2013

Czerwony ocieplacz i zielone samkołyki

Wydziergałam czerwony ocieplacz z POLARIS Dropsa 100 % wełny.
Czekam, więc na mroźną zimę, 
coby uszy i nos otulić w mięciutkiej i grubej wełence.


Z tej samej wełny w tamtym roku powstał taki sam ocieplacz.
Zużyłam 3 motki po 100 g, druty nr 7 dziergam dość luźno.


A teraz czas na smakołyki, bardzo zielone muffinki, 
bardzo miętowe i z gorzką czekoladą.
To moje pierwsze muffinki, które upiekłam.


A tak wygląda muffina w środku, jetem dumna z uzyskanej kolorystyki.
Chyba znalazłam nowe hobby kolorowe ciastka. 
Już kiedyś pisałam, że dopiero jak zaczęłam prowadzić bolga 
odkyłam, że lubię kolory. 
Nie ma to jak zaskakiwać samą siebie.


A muffinki prezentowane są na serwetce wydzierganej przez moją prababkę, 
serwetka ma ok 80 lat. Jest zrobiona ze zwykłych bawełnianych nici, bardzo delikatna i na szczęście zachowała się w bardzo dobrym stanie. 
Niestety to jedyna serweka, która przetrwała.
Moja babka również dziergała, robiła serwety i zasłony haftem filetowym, 
sama robiła siatki.


Czyli ten gen idzie po kądzieli i jest dziedziczny, 
jak na razie Młoda zrobiła łapacza snów.


A to jest pies zimujący, z wyrzutem patrzył się na mnie z rana
"O której ty wstajesz, nie widziesz, że jestem śpiąca?!
I nie ruszaj piłeczki nie będę się z tobą bawić!"


9 komentarzy:

  1. Jesteś niezwykłą kobietą Ania. Przecudne są Twoje dzieła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna , dziewczynka, tez mam shih-tzu. Rano jest jej zimno i nie chce wychodzić na dwor, ale......no wlasnie , ma dziergajaca mame, i wydziergalam jej sweterek, wygląda prześlicznie, polecam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja dziewczyna ma na zimę tylko Inspira Cowl i bardzo lubi śnieg. Chyba nawet lubi jak jest chłodniej. Tylko z rana śpi jak nastolatka, trudno ją robudzić.

      Usuń
  3. W takich otulaczach zima nie groźna, łapacz snów znakomity, psinka super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję z odwiedziny. Lubię swojego łapacza snów, wisi nad moim łóżkiem.

      Usuń
  4. Podobają mi się te ocieplacze, ale serwetka prababci - cudo! Piękna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajne te otulacze, takie mega grube :)

    OdpowiedzUsuń