czwartek, 19 września 2013

Ananasowa Chusta z Intensywnie Kreatywną

Bardzo lubię dziergać w wirtualnej przestrzeni z dziewczynami,
szczególnie cieszą mnie robótki z Intensywnie Kreatywną.
Zostałyśmy zaproszone do nowego projektu Ananasowej Chusty
Przygotowałam już wełenkę, druty i zastanawiam się nad kolorem koralików.
 
 
Wybrałam koraliki TOHO Round 8o-262 Inside-Color Crystal - Gold Lined - 10 g
kosztują 2,60, w torebce jest ok 450 koralików, tak podaje producent.
Na wszelki wypadek kupię dwie torebki.
Wystarczy wpisać w wyszukiwarkę nazwę koralików,
w Polsce działa kilka internetowych sklepów w ofercie,
których znajdziecie całą gamę kolorystyczną koralików Toho w rozmiarze 8.
 

Mam nadzieję, że kolor koralików zgra się z kolorem włóczki,
jak zwykle zdjęcie trochę przekłamują kolory.
Na wszelki wypadek kupię może jeszcze inne kolory koralików.
A tak wyglądają te koraliki nawleczone na wełenkę, użyłam trzech kolorów,
które miałam w zapasach, ale wolałabym coś lżejszego.
 
 
Toho Round 8 w trzech kolorach
 
 
Tak kombinowałam, że sobie pomieszałam koraliki i wyszło mi takie diaboliczne zdjęcie.
A teraz pobawię się w Kopciuszka.
 
 
Dla zainteresowanych opis wełenki, z której będę robiła Ananasową Chustę.
 
 
 
 
 
I na deser moje czekoladowe popękane ciasteczka, są pyszne.
Podaję stronę z przepisem Moje Wypieki
A to moja wersja ciasteczek na imprezę w Mrs. Sporty
 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz