piątek, 16 listopada 2018

Szalom i okazja

                        Szalom  świetny piesz fundacji Duch Loana zaprasza na swój bazarek na FB


gdzie wystawiam kilka swoich prac za grosik, 
który ma sfinansować operacje oczu mojego psiego przyjaciela



Te rzeczy NOWE NIE UŻYWANE! możecie znależć na bazarku, we wszystkie włożyłam dużo serca i ciepła

 

Bransoletka na nadgarstek 18 cm z koralików toho w świątecznych kolorach KLIKNIJ TUTAJ



wełniane zimowe skarpety , wełna w naturalnym kolorze, sam przędłam czesanke na kołowrotku Kromskich, zwijałam, prałam  i sama dziergałam , rozmiar damski 36-38 KLIKNIJ TUTAJ


wegański szal, wegański bo z anilany, czyli milutki, wielkość 150/30, czyli można owinąć sobie wokół szyi w zimne wieczory KLIKNIJ TUTAJ



super czapka, obwód głowy 58, ciepła z wełenki z połyskującą nitką KLIKNIJ TUTAJ


To miłe wziąć udział w takiej akcji. Życzę zdrowia dla Szaloma i mam nadzieje, że długo będzie mógł cieszyć się widowkiem pięknych Polskich Mazur w nowym bezpiecznym domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz