wtorek, 27 listopada 2018

Szmaciaki kolekcja błękitna

Ostatnio na moim krośnie Glimakra powstała cała seria dywanów szmaciaków w kolorze błękitnym.


Chyba w te jesienne dni brak mi błękitnego nieba, bo zebrałam taka paletę barw.


Każdy dywanik dostał swoją nazwę, jest tu 
- dywanik obłoczek
- dywanik oko pandy
- dywanik błękitna łąka
- dywanik rowerowa wycieczka
-dywanik błękitny strumyczek


Nawinęłam na krosno 10 m osnowy utkałam 6 dywaników, jeszcze czeka je kąpiel, mierzenie i wkrótce trafią do mojego wymarzonego sklepiku


A to zdjęcie robocze , w nóżki musi być ciepło


Cieszy każdy rządek wątku i niekiedy paski materiału zaskakują wzorem, który z nich powstaje. To chyba było inspiracją do nazw nadanych dywanikom.
Na zdjęciu poniżej Dywanik Oczy Pandy


Obłoczki zostały wzbogacone mięciutkim wątkiem, która tworzy wypukłości i daje efekt miękkości tkaninie. Poniżej Dywanik Obłoczek



Każdy dywanik jest zakończony paskiem bawełny i ręcznie ma obrębiony brzeg z frędzelkami.


To był bardzo przyjemnie spędzony czas przy krośnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz