sobota, 30 grudnia 2017

Na zakończenie 2017 r

Przez pół roku nie odzywałam się na blogu a to wcale nie oznacza, że nic twórczego nie robiłam.
Przez te pół roku dziergałam, przędłam, farbowałam i tkałam.
Przez te pół roku było bardzo twórczo.

To może od końca:
                                                   Tkałam


I wykańczałam pięknie to co utkałam



I szyłam z tego co utkałam


Farbowałam


Przędłam


I dziergałam z tego co ufarbowałam i uprzędłam



I dziergałam z wełny, którą kupiłam z wzoru z Voga z 2015


I popełniłam dwa łapacze snów dla bliskich mi osób


i drugi

i zrobiłam pierwszą filcowana rzecz...malutką kuleczkę



i jeszcze mnóstwo innych rzeczy

3 komentarze:

  1. Ania, wszystkiego co najlepsze w 2018. Cudne są Twoje dzieła.
    Pozdrowienia.
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło cię słyszeć, dużo zdrówka i szczęścia życzę w nowym roku.

      Usuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem, szczególnie tkanin!

    OdpowiedzUsuń