sobota, 26 sierpnia 2017

Żadanica magiczna lalka i magiczny czas

Żadanica ta lalka ma jedno zadanie na całe swoje życie, dajemy jej to zadanie w trakcie jej tworzenia. Nie dajemy jej dotykać nikomu, nie malujemy jej oczu ani ust, ma nam pomóc osiągnąć jakiś cel a potem możemy jej pozwolić odejść.
Oto moja Żadanica, która zamieszkała w mojej sypialni.


Mam wrażenie, że moja Żadanica wiedziała jak chce wyglądać i jak chce być ubrana.


Warsztaty towrzenia Żadanic zorganizowała nam Kasia  znana jako Otylia z bloga naturalniekreatywna.pl


Magiczna lalka i magiczny czas, pochylone nad szmatkami i sznureczkami, zamilkłyśmy. Dla mnie czas się zatrzymał, moje dziecko tupało z radości. Kilka szmatek, żadnego szycia, pachnące suszone zioła jako wypełnienie i trochę sznureczków.


... i było trochę śmiechu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz