niedziela, 19 stycznia 2014

Dałam się wrobić z IK

Ja to już tydzień temu przygotowałam się do dziergania otulacza
z Intensywnie Kreatywną
Nawet nie zaczynałam większych robótek przez ten czas. 
A oto moja wersja otulacza i moje wełenki,
dostałam od Mikołaja na BN w 2011 roku!!!!


To nie wszystkie wełenki, pod spodem są jeszcze inne kolory



I zbliżenie


I następne kolory


Są piękne i chyba posiadanie tych precelków sprawiało mi radość,
bo nie zdecydowałam się na dzierganie kompletu zimowego.
A w pudełku był projekt ocieplacza, rękawiczek i czapki.
Zacznę od ocieplacza a zamiast rękawiczek będą mintenki.


Projekt i włóczki Alice Starmore

6 komentarzy:

  1. Ja chyba mam zły adres Mikołaja, bo nie dostaję takich cudowności... albo Mikiemu adresy się poplątały :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę to pokazać mojemu Mikołajowi będzie dumny, a jeszcze bardziej jak wreszcie wydziergam ten komplet i będę nosić.

      Usuń
  2. A ja wtedy Mikołaja szukałam i nie mogłam znaleźć:)) Piękne wełny ja będę robić czapkę:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wełny! Otulacz z pewnością wyjdzie cudowny - trzymam kciuki i będę zaglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę oderwać oczu... tyle motków, takich pięknych... Cieszę się razem z Tobą!

    OdpowiedzUsuń