sobota, 25 stycznia 2014

Kramik z rękodziełem

W Mrs Sporty zorganizowałyśmy sobie kramik z naszym rękodziełem.
Zaskakuje mnie nadal jak bardzo twórczy są ludzie których spotykam.


Zdjęcia robiłam tabletem, niestety nie umiałam robić zbliżeń.
Te zielone porcelanowe filiżaneczki do kawy 
są malowane ręcznie w małe kwiatuszki.
Misterna robota.


I piękne naszyjniki z koralików


Były tam jeszcze piękne obrazy. 
Obraz z kotkami są namalowane patyczkiem, nietstety nie zapytałam 
o szczegóły techniki. 
Piękne akty kobiece kreślone ołówkiem przez naszego trenera!!!!
Na zdjęciu widać serwetkę robioną technią klockową.
Serwetki dziergane na drutach i szydełku.

Miłe jest takie spotkanie, planujemy następne w jeszcze szerszym gronie.
A na drutach mój autorski projekt, ciekawe jak wyjdzie.
Nie zapominam o wspólnym dzierganiu z Intensywnie Kreatywną , 
ale zacznę z lekkim opóźnieniem.






1 komentarz: