środa, 2 stycznia 2013

Inspira cowl

 
 
Wciska mi się w kolejkę robótkową piękny ocieplacz inspira-cowl
Wczoraj zobaczyłam ocieplacz zrobiony przez Renewelt i zdjęcie włóczki, z której jest zrobiony.
I co za odkrycie ja mam te włóczki!!!!!! I nie miałam na nie pomysłu.
 

Z Rowana zrobiłam taki ocieplacz, zalega w komodzie, bo podgryza i nie znalazł do tej pory właściciela. Ocieplacz jest zrobiony z wzroru udostępnionego w internecie, ale już nie pamiętam gdzie go znalazłam. Odkryłam największą zaletę bloga, każda robótka ma swoją historię i można ją zapisać i udokumentować.





Zachwycona nowym pomysłem, a jeszcze bardziej tym, że mam włóczkę w swoich ZAPASACH, zaczęłam robić próbkę. Łańcuszek łotewski - ścieżka ze strony Renevelt warkoczyk - wcale nie jest prosty do zrobienia. Po dwóch godzinach ciężkiej pracy zrobiłam to:





Przypomina warkoczyk, ale ten na dole jest inny od tego na górze. Znalazłam nawet zastosowanie dla próbki. Pokażę w następnych postach, bo muszę wykąpać psa do zdjęcia. testował ostatnio brudne chodniki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz