wtorek, 12 maja 2015

Moje kołowane sweterki

Od dawna panuje wśród dziergających moda na kołowane sweterki. 
Wzór dobrze rozpisała Dorota na swoim blogu SWETRY DOROTY.
Ja wydziergałam już trzy kołowane sweterki i zaczęłam czwarty


Wełna DROPS BIG DELIGHT  kolor nr 11, ale środek serwetki na plecach zaczęłam od innego koloru tej wełenki, bardziej zielonego.


A teraz na wybiegu moje poprzednie wersje:

Mój ulubiony z DROPS VERDI nr 06 i nr 01





Bardzo pomarańczowy z DROPS VERDI nr 08, zakochała się w nim moja koleżanka i jest jego szczęśliwą posiadaczką


I sweterek "domowy" mojej córci


A teraz od przodu:








2 komentarze:

  1. Piękne sweterki Aniu. Można by rzec się świietnie zakręciłaś wokół wełenki, albo odwrotnie.Nie wiem który piękniejszy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń