piątek, 28 listopada 2014

Cuddly Rag Baby Quilg wersja słodka

Nie mogę się oprzeć szyciu tych pięknych kocyków.
Tym razem najsłodsza wersja w pastelowych kolorach.
W tą ponurą pogodę wycinanie kwadracików ociepliło atmosferę.


Czy myślicie, czy można to uprasować tak, aby nie zagnieść tych postrzępionych boków?


Na zdjęciu bardziej widać załamania, w naturze nie odczuwałam chęci złapania za żelazko.


Podoba mi się również ułożenie kwadracików po lewej stronie, ta flanelka jest przepiękna.


Dla niewtajemniczonych tutoriale dwa posty wcześniej.
Każda mama, która umie szyć na poziomie podstawowym da sobie radę z kocykiem, 
no może przy zszywaniu pasów maszyna odmówi posłuszeństwa,
 ja mam stopkę kroczącą, więc nie mam problemu. 

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Od dziergania do szycia to już tylko jeden krok Trzeba kupić maszynę do szycia!
      A to inspiracja dla ciebie, obejrzyj do końca, tam jest taki koc dla chłopców https://www.youtube.com/watch?v=W0UQgeol-Zk

      Usuń
  2. Bardzo ładny kocyk .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń