niedziela, 21 kwietnia 2013

Razem robienie na rogu renifera

No to zaczęłam dzierganie z Intensywnie Kreatywną od próbki oczywiście.


Włóczka DROPS Alaska  kolor 56, druty 4 i 4,5.
A to próbka ściągacza, ma być luźny i nieściągający.


Pierwsze 4 okrążenia, druty mają 40 cm, więc wielkości podkroju nie widać.


Sweterek ma być podobny do tego, ale tylko podobny, 
bo Młoda musi mieć wszystko DOPASOWANE!
a rękawy mają być DŁUGIE!!!



Oczywiście mam tremę, bo laaaata całe nie dziergałam sweterków, a już nigdy w życiu z  reglanem od góry
 i do tego niezszywane. Muszę zrobić sesję sweterków z PRL-u, przechowała kilka moja mama, 
w tajemnicy przede mną, bo ja wszyskie wyrzucałam.

2 komentarze:

  1. Życzę Ci, żeby wszystko się udało :). Ja robiłam sweterek z tego zdjęcia najpierw od dołu, sprułam i drugi zrobiłam od góry. Ten drugi jest noszony :). Moja rada - ściągacz rób na cieńszych drutach, bo się bardzo rozwleka. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a to u ciebie widziałam sweterek. Dzięki za radę. To już widzę błąd, powinnam całość robić 4,5 a ściągacz 4.

      Usuń