czwartek, 9 października 2014

Spódnica z dzianiny dla Młodej

Ostatnio zajmuje mnie szycie, oczywiście na pierwszy ogień poszły dzianiny, po serii ocieplaczy uszyłam długą spódnicę z leciutkim trenem. No sama wpadłam w zachwyt, udała się, pasuje na Młodą.  Na szyi ocieplacz z falbaniastej dzianiny mojej roboty.


Mam mało doświadczenia w szyciu dzianiny, ale brałam lekcje w Splotartystyczny u bardzo znanej projektantki, możecie poczytać o tym na stronie, nie jestem upoważniona do podawania nazwisk.


Nie obyło się bez wpadek, dzianina jest ciężka i musiałam dwa razy skracać spódnicę, do tego mam nowy sprzęt do szycia i jeszcze nie opanowałam jego możliwości.


Oczywiście nie zapominam o drutach z przyjemnością dziergam wieczorami
i mam nadzieję już wkrótce pokazać kilka skończonych rzeczy.


Zdjęcia robił kolega z klasy Młodej Jędrzej

4 komentarze:

  1. Młoda jest śliczna, a Tobie Aniu gratuluję wszelkiej twórczości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, wiedziałam, że na ciebie mogę liczyć. Ale tobie też zdolności nie brakuje.

      Usuń
  2. Młoda jest śliczna, a spódnica super :-) czy gdzieś jest wykrój na takową ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Burda 9/2014 spódnica z godetem 106. Uwaga wykrój jest na inny materiał i miałam kłopot z dołem, dwa razy skracałam i zmniejszyłam godet, bo za bardzo ciągnął się po ziemi. Tak uszyłam górę, żeby nie wszywać zamka tylko włożyłam gumę w pasek. W razie czego pisz, mam przez przypadek dwa egzemplarze tej burdy i mogę odsprzedać.

      Usuń