niedziela, 9 lutego 2014

Sweterek serwetkowy na sportowo

W kolejkę bezczelnie wepchnął mi się serwetkowy sweterek, 
a przecież po bardzo rudym powiedziałam dosyć.
Młoda podkradła czekoladowy sweterek, " No, bo wiesz w szkole jest zimno"
Młoda po powrocie ze szkoły powiedziała przymilnym głosem:
 " Ma, a zrób taki z długimi rękawami, bo mi ręce marzną"
Kochająca Ma: " A popatrz pasuje ci taki fason jak u Doroty?"
Młoda pełnym zdaniem: " No"


Kochająca Ma porwała druty w ręce, wygrzebała włóczkę z przepastnych zapasów
 i w tak zwanych przerwach w pracy wydziergała sweterek sportowy 
z bardzo długimi rękawami.
Sweterek właśnie się suszy ale pstryknęłam kilka zdjęć roboczych.


Serwetka na plecach układa się promieniście ale NIE MA DZIUR!!!!


Rękawy są wąskie i długie.
A wkrótce prezentacja sweterka na modelce.
Mam nadzieję, że nie będę musiała za nią latać z aparatem.

8 komentarzy:

  1. Choruję na taki:). Piękny Ci wyszedł! Świetne kolory, co to za włóczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lana Gatto Arno z biferno na stronie Doroty przekierwoanie post z 14 grudnia 2013 ona też robiła z tej włóczki.

      Usuń
  2. Zaczęłam serwetkowy sweterek, w moim wykonaniu z dziurami, zresztą obie wersje mi się podobają. A teraz czekam na spotkanie z dziergajacą koleżanką Agatą, by mi wyłuszczyła jak i kiedy zacząć rękawy, bo to mój dziewiczy sweter i w życiu nie robiłam rękawów. Jak mi się uda, to następny będzie bez dziur. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze małe pytanko. Dziur nie ma dlatego, że zamiast narzutu zrobiłaś na jednym oczku dwa? Mam nadzieję, że się jasno wyrażam.

      Usuń
    2. blog intensywnie kreatywna post z 26 stycznia 2014 pkt 6 jak dodajemy oczka sposób trzeci "na nitce poprzedniego rzędu" świetny sposób, bardzo go lubię. intensywnie kreatywna dała filmik na ten temat.

      Usuń
    3. Rękawy, serwetka ma 8 części, dwie na góre, cztery na dół i po jednym na każdy rękaw. Dorota opisała wykonanie rękawa dość czytelnie. Robiłam tą samą metodą, dwa rękawy od razu.

      Usuń
    4. W teorii wiem, co z rękawami, ale chyba potrzebuję rady i spojrzenia doświadczonej dziewiarki w realu. Dziękuję za wskazówki co do oczek.

      Usuń
  3. It's amazing for me to have a web site, which is useful in favor of my experience.
    thanks admin

    Also visit my web-site :: Hay Day cheats

    OdpowiedzUsuń