sobota, 6 sierpnia 2016

Zimowy sweterek dla młodego mężczyzny

Czy wy też tak macie, że jak dziergacie dla młodych, bardzo młodych ludzi to to jest dwa razy przyjemniejsze? Ja tak mam i do tego robótka szybko przyrasta.


Wzór ze strony dropsa sweterek chłopięcy oczywiście nie lubię zszywać robótki, więc zmieniony całkowicie i przez to bardziej praktyczny pod kurteczkę. Wełna DROPSA merino extra fine, coś około 4 motków.


i szybcka robótka a bardzo praktyczna na chłodne dni bordowa, nie czerwona tak jak na zdjęciu, kamizelka. Obok przyłożyłam sweterek, żeby aparat złapał kolor kamizelki trochę pomogło.


I razem... tak, tak juz czas się szykować do zimy i trzeba pomyśleć o świątecznych prezentach, może się wyrobię w tym roku.

2 komentarze:

  1. Aniu, mam trochę zaległości internetowych i po urlopie dorwałam się do podziwiania co w tym czasie wydziergałyście. U Ciebie tyle nowości. Wspaniała i praktyczna podkładka, świetnie się sprawdzi pod gorące potrawy. Dostałam takie od Eli z dzianinowego studia i nazywane "beretami" służą nam świetnie. A co do gwiazdkowych prezentów to bardzo ambitnie podeszłaś do problemu i odpowiednio wcześnie!Jak się zaczyna od małych rzeczy, to szybciej efekty widać! A co do ostatniego wpisu o tkactwie artystycznym to szczęka mi opadła!!!Będę się powtarzać, ale podziwiam Cię za wszechstronność w rękodziełach!!!Pozdrawiam serdecznie i druciarsko!

    OdpowiedzUsuń