sobota, 6 grudnia 2014

Mikołajki w fundacji Duch Leona

U mnie ruszyła produkcja ozdób świątecznych


Instrukcja skarpety na youtube
Jeszcze trochę krzywo, ale ćwiczenie czyni mistrza,
zebrałam więc materiały z mieszkania zrobiłam pracownie
i ochoczo zabrałam się za szycie


zajrzałam jeszcze do mojej ulubionej fundacji, gdzie polecam:

Akcja Mikołajkowa w Fundacji Duch Leona

Ja też się przyłączyłam i sprawiło mi to dużo radości,

zaklepałam już numerek 400,
zaklinając rzeczywistość

Dla chętnych podaję stronę na FB:

https://www.facebook.com/events/409100589247085/?ref=51&source=1


Czy lubicie starsze psy, bo ja bardzo, maja różne charaktery i przyzwyczajenia,
ale jeszcze potrafią się z nami pobawić piłeczką. I te ich mądre, wierne psie oczy.

I jeszcze moje buty nastrojowo:


1 komentarz: