niedziela, 10 marca 2013

Paw Pattern 4 i Czerwony Kapturek

Znalazłam w swoich zapasach bordową włóczkę Bergere i postanowiłam zrobić następny kapturek.
Jednak tym razem kaptur będzie ażurowy, wybrałam wzór Paw Pattern 4
 z książki The Haapsalu Shawl
Siiri Reimann, Aime Edasi.


Wzór ma oczywiście lewą i prawą stronę, 
zastanawiam się więc jak będzie kaptur wyglądał 
zwieszony na plecach. 
Nie znam ażurowego wzrou, który nie ma lewej strony. 
Znalazłam taki wzór na warkocze i wykorzystuję go do robienia szali.
 Niemniej ażur prezentuje się dobrze, daje zbliżenie


Młoda na widok robótki i moje pytanie, czy chcesz taki kaptur:
" No dobra, będę Czerwony Kapturek"


Jednak kolejność robótek rządzi się swoimi prawami. 
Ustawiam kolejkę i co z tego, 
jak jeden rzut oka na bordową włóczkę i wpycha się ona 
na pierwsze miejsce w kolejce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz