sobota, 21 grudnia 2013

Szaro z cekinkami

Dziergam prezenty. Moje ulubione małe formy.
Ocieplacze, ocieplacze, ocieplacze..............
Szaro i nudno....... nie wcale nie nudno, 
bo mi się chyba nie znudzi dzierganie ocieplaczy i kominów.


Połączyłam dwa kolory, 
szarego sztywnego YarnArt i szarą połyskującą wełenkę z cekinkami.
Robiłam na moich najgrubszych drutach nr 8, 
ale tak myśę, że mogłam zrobić na jeszcze grubszych.
Nie jest ciężko i sztywno, robótka po praniu wcale się nie rozwlekła, 
jak to ma w zwyczaju większość wełenek tego typu.


Komin można nosić i na lewą stronę.
Ma piękny szary kolor, taka szarość przed burzą.


A przed świętami zapowiadam jeszcze dwa otulacze.
Zapraszam.

1 komentarz:

  1. Ale śliczny! Taki z filmów :)))) Bardzo mi się podoba i zazdroszczę, bo mnie od grubych drutów bolą ręce.

    OdpowiedzUsuń