sobota, 23 listopada 2013

Hurtowo z takiej sobie włóczki

Na początku przygody z dzierganiem kupiłam na allegro 1 kg Akrylu.
Akryl jak akryl nic specjalnego, nie wiem dlaczego i po co go kupiłam.
I jakoś tak niespodziewanie pomyślałam a jakby połączyć 4 nitki i wydziergać komin.
I oto efekt, komin wspaniały, milutki, sprężysty i bardzo ładny kolorystycznie.


Przyszłam Młoda i powiedziała
"O jaki fajny komin, nie gryzie, ale dla mnie zrób ocieplacz!"
W dwa wieczory wydziergałam ocieplacz, wzór ten sam same prawe oczka,
ale połączyłam trzy nici akrylu, żeby wyrób był miększy.  
 
 
Ocieplacz w wersji wiszącej
 
 
Zostało mi 3,5 motka, pomyślałam, że wydziergam męski ocieplacz z reszty.
Ocieplacz same prawe oczka, cztery nitki i grube druty chyba 7
Robiony jest ściślej, krótszy, bardziej w męskim stylu.
 
 
I tak pozbyłam się wielkiej paczki " nie fajnej" włóczki.
Efekt mnie samą zaskoczył.
A oto bohater tej historii
 
 
Na koniec powtórka sennika, z prawdziwego sera,
trzy razy mieliłam, tyle poświęcenia a rodzina stwierdziła,
że ten nieudany sennik z sera gotowego trzykrotnie mielonego w kubełku
był o wieeeeele lepszy.
I jak tu dogodzić.
Czyli akryl i gotowy sennik kupiony w Biedronce przebiły naturalną wełnę i prawdziwy ser!!!!
 
 

4 komentarze:

  1. Akryl jest miły w dotyku. Wełna, zwłaszcza ta podgryzająca (np. alpaka), wymaga konesera, który doceni jej niezrównane właściwości termiczne i surowy wdzięk. Uważam, że robisz piękne rzeczy z każdego rodzaju włóczek :-)
    Co do serników, to z mojego doświadczenia wynika, że dobry ser wiaderkowy (biedronkowego nie znam) bywa lepszy niż niektóre sery twarogowe na wagę. Może ten akurat nie był królem twarogów i stąd brak entuzjazmu u bliskich? A tak w ogóle, to... cóż, nie zawsze w domu jesteśmy otoczone drużyną koneserów ;-) Dobrze, że jest blogosfera, gdzie zawsze znajdzie się trochę więcej osób doceniających szlachetność surowca naszych prac...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już dwa razy odbierałam robótkę, bo była "gryząca". A sernik, no cóż prościej zrobić z sernika w kubełku.

      Usuń
  2. Śliczne te ocieplacze. Podoba mi się zwłaszcza pierwszy od góry. Też taki chcę! I mam nawet w domu trochę włóczki z dużą zawartością akrylu.... Powiesz mi Aniu jak go zrobiłaś (ile nabrałaś oczek, jakim ściegiem itd.)? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba 60, robiłam na okrągło, więc jeden rząd lewych jeden rząd prawych. Ocieplacz powinien mieć obwód 10-15 cm większy od obwodu głowy.

      Usuń